Klanten

Het gaat niet om de resultaten van het onderzoek, maar om wat je met die resultaten doet. Viamet helpt je daarbij.

Verdiend vertrouwen van marktleiders

Toonaangevende bedrijven vertrouwen op Viamet voor het verzamelen en analyseren van de feedback van hun medewerkers en klanten. Dat doen ze omdat Viamet met haar innovatieve en flexibele systeem garant staat voor concrete input voor verbeteracties en zo aantoonbaar toegevoegde waarde biedt.

“Naar aanleiding van de resultaten vind ik het altijd heel prettig om te sparren met mijn contactpersoon van Viamet”

Lees meer>>

Algemene Pensioen Groep APG voert met Viamet verschillende soorten onderzoeken uit onder deelnemers in de fondsen die APG beheert. Naast klanttevredenheidsonderzoeken wordt ook onderzocht hoe de deelnemers het aanmeldingsproces ervaren. Dit doet APG om de dienstverlening te verbeteren.

Samen met APG zorgen wij dat onderstaande fondsen klantgerichter kunnen werken:

  • ABP | Pensioenfonds voor overheid en onderwijs
  • bpfBOUW | Het pensioenfonds voor de bouw
  • SPW | Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties
  • SPMS | Stichting Pensioenfonds Medisch Specialisten
  • Pensioenfonds Architectenbureaus: Architectenpensioen
  • BPF Schoonmaak | pensioenfonds voor de schoonmaak- en glazenwassersbranche
  • PWRI | Pensioenfonds Werk en (re)Integratie

“Het combineren van het inzicht van het klantonderzoek en medewerkeronderzoek geeft Van Berlo de inzichten om door te groeien.”

Lees meer>>

Hostnet is een van de grootste hostingproviders van Nederland. Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam worden meer dan 220.000 klanten bediend. Hostnet wil door middel van zijn serviceverlening het verschil maken. Daarom meet Hostnet dagelijks hoe tevreden klanten zijn nadat ze contact met de Hostnet Klantenservice hebben opgenomen.

Samen met Hostnet zorgen wij dat één van de meest klantvriendelijke Klantenservice van Nederland scherp blijft om de service te blijven leveren die klanten gewend zijn.

  • Na contact met Hostnet wordt de klantgegevens automatisch in Viamet geïmporteerd
  • Dagelijks worden alle klanten die contact hebben gehad uitgenodigd
  • Met een aantal simpele, maar concrete stellingen worden de competenties van de helpdeskmedewerkers uitgevraagd
  • De verantwoordelijke binnen Hostnet wordt met een feedbackmail op de hoogte gebracht
  • Met het dashboard is Hostnet in staat om de service op een hoog peil te houden

Daikin verbetert de klantgerichtheid door de feedback direct om te zetten in actiegerichte verbeteracties

Lees meer>>

Onze projecten

Wij hebben al met veel mooie organisaties mogen samenwerken en mooie resultaten behaald. En daar zijn we trots op. Ontdek hoe onze opdrachtgevers dankzij onderzoek met Viamet hun klanten en medewerkers beter leerden kennen en de relatie met hen wederzijds verbeterden.
Dit blok pas toevoegen als er meer klantcases zijn!

“Alle features van de Viamet software zijn complementair en geven ons op een eenvoudige manier inzicht in waar we actie op moeten ondernemen. Terwijl we dat bij soortgelijke oplossingen moeizaam ging.”

Andrew Karter Client
Mark Julsing

Marketing Consultant Expert

Neem contact op

Laat ons je helpen de cijfers, meningen en feiten boven tafel te krijgen waar je écht wat mee kan.

Robin Baert

Customer Experience Manager
030- 662 4283