Plan Demo
ViametDemo2021-08-04T07:52:06+00:00

Groei en verbeter met feedback
van klanten en medewerkers

Viamet helpt je feedback te verzamelen om klanten te winnen en medewerkers te motiveren.

Plan een demo
Neem contact op

Geen leverancier.
Wel partner.

Betrokken

Feedback levert pas echt wat op als je er wat mee gaat doen. Daarom blijven we betrokken om er voor te zorgen dat je het maximale uit de verzamelde feedback haalt.

Flexibel

Het hele platform hebben wij zelf ontwikkeld. Niet alleen zijn we hier heel trots op, het geeft ons ook de mogelijkheid om flexibel te zijn. Zo zorgen wij er voor dat alles perfect aansluit op jouw organisatie!

Oprecht

Wij zijn oprecht enthousiast en betrokken om voor jou de perfecte oplossing te realiseren. We luisteren altijd of er bepaalde zaken beter kunnen en we je verder bij kunnen ondersteunen.

Robin Baert

Customer Experience Manager

Groei en verbeter met Viamet

Plan een demo in, en zie de mogelijkheden

Neem contact op

Onderzoek op maat

Samen met onze klant bepalen wij eerst de ‘scope’ van het onderzoek. Viamet zet op basis hiervan
een conceptvragenlijst op, welke naadloos aansluit op de wensen en KPI’s van de organisatie.
Wij richten het systeem volledig in, nodigen uit en herinneren de klanten!

Viamet Solution Matrix

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

MEET PER TOUCHPOINT

Wat ervaren klanten tijdens een contactmoment? Concreet meten per touchpoint genereert resultaten om direct het klantcontact te optimaliseren!

Samen zorgen we ervoor dat klanten alleen vragen krijgen over het laatste contactmoment.

Voorkom ‘enquetemoeheid’ en vraag alleen wat echt relevant is.

Voorbeeld continu-onderzoek binnen de installatiebranche

Klantenkaart

Optimaliseer elk klantcontactmoment met de klantenkaart. Op één pagina het overzicht met alle details en het gevoel van de klant.

Hoe waardeert de klant de organisatie en haar processen? Wat kan beter en hoe kan worden ingespeeld op de situatie?

Close the loop

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Korte termijn

Op korte termijn worden de volgende stappen gevolgd:

  1. Ontvang klantfeedback
  2. Alertmail naar de juiste medewerker
  3. Medewerker beoordeelt de klantfeedback
  4. Follow-up met de klant over zijn/haar feedback

Lange termijn

Op lange termijn worden de volgende stappen gevolgd:

  1. Analyseer de feedback
  2. Bepaal je prioriteiten voor verbetering(en)
  3. Voer verbetering(en) door in het (klant)proces
  4. Monitor de resultaten van je verbetering(en)

Hoofdscherm

Een duidelijk overzicht van het totale onderzoek. Waar staat de organisatie nu? Wat zeggen de klanten en wie zijn de laatste invullers van het onderzoek?

Navigeer vanaf dit scherm eenvoudig naar andere waardevolle dashboards en krijg direct inzicht in waar verbetermogelijkheden liggen!

Impactmatrix

Welke aspecten moet de organisatie verbeteren om de grootste toename in de Net Promoter Score (NPS), Customer Effort Score (CES) of Net Loyalty Score (NLS) te verkrijgen?

In één overzicht de mate van impact inzichtelijk. Pas bijvoorbeeld filters toe om te kijken wat de meeste impact per klant- of productgroep heeft!

Ticketsysteem

Bij negatieve feedback gaat er direct een brandmail naar de verantwoordelijke persoon.

Medewerkers kunnen op deze manier tijdig reageren en irritaties bij klanten in de toekomst verder voorkomen!

Onderzoek op maat

  • Continue feedback

  • Customer journey

  • Servicedesk

  • Medewerkersmotivatie

  • In- en uitstroomonderzoek

Meer…

Workshops

  • Hoe analyseer je feedback?

  • Delen van inzichten

  • Schrijf een verbeterplan

  • Webinar: Werken met het dashboard

  • Webinar: Hoe werk jij met feedback?

Meer…

Advies op maat

  • Maandelijkse actieve ondersteuning

  • Kwartaalrapportages

  • Jaarrapportages

  • MT-presentaties

  • Implementeren verbetervoorstellen

Meer…

Onze gegevens

Viamet

Wattbaan 51-11
3439 ML Nieuwegein

Telefoonnummer

030 662 4283

Mail naar

contact@viamet.nl
support: support@viamet.nl

Bedrijfsgegevens

KvK 59985003
btw: NL853720149B01

Viamet is onderdeel van Trigon B.V.

Heb je een vraag? Vul het formulier in en we nemen z.s.m. contact met je op!

Met de auto

Wij zijn zeer goed bereikbaar vanaf de A12, A2 en A27

Openbaar vervoer

Met de bus ben je binnen 10 minuten op ons kantoor vanaf Utrecht CS

Benieuwd waarom klanten voor ons hebben gekozen?

Bekijk hier het laatste Viamet nieuws en cases en zie waarom klanten voor ons kiezen!