Werk klantgericht en verhoog
de klantloyaliteit en klanttevredenheid

Goed onderzoek naar tevredenheid van klanten stelt jou in staat om verwachtingen te vertalen naar succesvolle acties

Groei en verbeter met klantfeedback
van klanten en medewerkers

Viamet helpt je klantfeedback te verzamelen om klanten te winnen en medewerkers te motiveren.

Klantgericht werken dankzij een klanttevredenheidsonderzoek

Je kunt pas echt klantgericht werken als je weet wat er in het hoofd van je klanten om gaat. Hoe ervaren ze jouw service of diensten? Voldoe je aan de verwachtingen van de klant en waar hebben jouw klanten behoefte aan? En welke punten kun of moet jij wellicht dringend verbeteren?

Door hier onderzoek naar te doen krijg je een goed inzicht in de ervaringen en wensen van jouw klanten. Je kunt je werkwijze hierdoor direct verbeteren en gericht actie ondernemen. Een klanttevredenheidsonderzoek is dan ook een belangrijke investering in jouw bedrijf.

Klantonderzoek

Breng de behoeften, wensen en verwachtingen van klanten in kaart.
Vertaal deze naar klantgerichte acties.

Klantgericht werken dankzij een klanttevredenheidsonderzoek

Je kunt pas echt klantgericht werken als je weet wat er in het hoofd van je klanten om gaat. Hoe ervaren ze jouw service of diensten? Voldoe je aan de verwachtingen van de klant en waar hebben jouw klanten behoefte aan? En welke punten kun of moet jij wellicht dringend verbeteren?

Door hier onderzoek naar te doen krijg je een goed inzicht in de ervaringen en wensen van jouw klanten. Je kunt je werkwijze hierdoor direct verbeteren en gericht actie ondernemen. Een klanttevredenheidsonderzoek is dan ook een belangrijke investering in jouw bedrijf.

Klantonderzoek

Krijg de feedback die je nodig hebt om van tevreden klanten echt loyale klanten te maken.

Voordelen van klantgerichtheid

Om verwachtingen te overtreffen wil je eerst weten wat die verwachtingen zijn. Alleen zo krijg je resultaat.

Tevreden medewerkers

Beter
imago

Tevreden
klanten

Meer omzet
hogere winst

Voordelen van onderzoek

Om verwachtingen te overtreffen wil je eerst weten wat die verwachtingen zijn. Alleen zo krijg je resultaat.

Lager verloop, minder afscheid

Meer klantloyaliteit

Meer betrokkenheid

Word klantgerichter

Douwe Manders

Customer Experience Manager

Groei en verbeter met Viamet

Plan een demo in, en zie de mogelijkheden

Onderzoek klantgericht werken laten uitvoeren door Viamet

Bij ons kun je een onderzoek klantgericht werken laten uitvoeren. Wij werken hiervoor met op maat gemaakte vragenlijsten. De resultaten koppelen we direct naar jou terug zodat je snel actie kunt ondernemen. Naast dat je met behulp van de resultaten op korte termijn actie kunt ondernemen, kun je de uitkomsten natuurlijk ook uitgebreid analyseren.

Je kunt hierdoor effectieve oplossingen voor op de lange termijn opstellen en je bedrijf laten verbeteren en groeien. Wij adviseren en helpen je graag tijdens dit proces en presenteren de uitkomsten in handige online dashboards.

Vraag een demo over klantgericht te werk gaan

De beste manier om kennis te maken met ons en onze werkwijze is door een demo over klantgericht te werk gaan aan te vragen. In een half uur vertellen we jou wat we voor jou kunnen betekenen en wat je van ons mag verwachten. Bespreek je dit liever tijdens een persoonlijk gesprek?

Maak dan een afspraak met ons. Wij komen graag bij je langs voor een vrijblijvende kennismaking. Voor meer informatie kun je verder kijken op onze website of direct met ons bellen of chatten. Ons team staat je graag te woord.

Actie & Advies

We onderzoeken niet voor niets. Samen zorgen we voor concrete, effectieve verbeteracties.

Onderzoek klantgericht werken laten uitvoeren door Viamet

Bij ons kun je een onderzoek klantgericht werken laten uitvoeren. Wij werken hiervoor met op maat gemaakte vragenlijsten. De resultaten koppelen we direct naar jou terug zodat je snel actie kunt ondernemen. Naast dat je met behulp van de resultaten op korte termijn actie kunt ondernemen, kun je de uitkomsten natuurlijk ook uitgebreid analyseren.

Je kunt hierdoor effectieve oplossingen voor op de lange termijn opstellen en je bedrijf laten verbeteren en groeien. Wij adviseren en helpen je graag tijdens dit proces en presenteren de uitkomsten in handige online dashboards.

Bekijk onze demo over klantgericht te werk gaan

De beste manier om kennis te maken met ons en onze werkwijze is door een demo over klantgericht te werk gaan aan te vragen. In een half uur vertellen we jou wat we voor jou kunnen betekenen en wat je van ons mag verwachten.

Bespreek je dit liever tijdens een persoonlijk gesprek? Maak dan een afspraak met ons. Wij komen graag bij je langs voor een vrijblijvende kennismaking. Voor meer informatie kun je verder kijken op onze website of direct met ons bellen of chatten. Ons team staat je graag te woord.

Actie & Advies

We onderzoeken niet voor niets. Samen zorgen we voor concrete, effectieve verbeteracties.

Neem de juiste acties. Wordt klantgericht.

Klantgerichtheid binnen een organisatie houdt in dat de organisatie zijn activiteiten afstemt op de behoeften en wensen van klanten, waarbij de klant centraal staat.

In jouw persoonlijke dashboards krijg je direct slimme inzichten die jij direct kan vertalen naar acties om de klantgerichtheid te verhogen.

Online klantfeedback dashboards:
alle klantinzichten en klantbeleving op één plek

Continu klantfeedback verzamelen is alleen waardevol als je er ook wat mee kunt doen.

In jouw persoonlijke dashboards krijg je direct inzicht in quick wins en verbeteracties om de klantbeleving te verhogen.

Wat zeggen onze klanten

Door het inzicht van de NPS per klant te combineren met de financiële performance, konden wij een waardevolle link tussen de NPS en winstgevendheid van klanten leggen. Naar aanleiding van de uitslagen vind ik het altijd heel prettig om te sparren met mijn accountmanager van Viamet.
Ilko Wiersma, SPIE Nederland

Viamet heeft ons geholpen om ons klanttevredenheidsonderzoek verder te optimaliseren. Met behulp van de overzichtelijke dashboards, filters en het ticketing systeem, kunnen we inzichten nog beter en makkelijker vertalen naar verbeteringen voor onze klanten.

Silke Lock, DEKRA

Met het klantonderzoek en dashboard van Viamet, krijgen wij doorlopend waardevolle informatie om onze processen te optimaliseren en zo de klanttevredenheid te verhogen.

Niels Haasjes, VMD Koster Verzekeringen

Met ons Customer Journey onderzoek meten wij continu de tevredenheid van onze klanten op onze processen. Op basis van de inzichten, die in het real-time dashboard naar voren kwamen, hebben wij acties ondernomen waarmee we de service voor onze klanten verder hebben verbeterd.

Lars Schlaman, dormakaba
Nicoline Valk-de Rijk
Het is fijn om een partner te hebben die niet alleen het onderzoek voor je uitvoert, maar ook actief meedenkt en helpt om het maximale uit de resultaten te halen.
Nicoline Valk-de Rijk , Daikin
Viamet levert niet zomaar een rapport af, maar denkt actief met ons mee om zoveel mogelijk waarde uit het medewerkers- en klanttevredenheidsonderzoek te halen.
Glenn Verhoef , Van Berlo

Feedback van onze klanten wordt automatisch naar onze vestigingsleiders gestuurd, zodat het perfect opgevolgd kan worden. Overkoepelend hebben we concreet inzicht in welke actie we per regio moeten uitvoeren om onze NPS verder te verbeteren.

Suzanne Bussman-Van Es, ISERO

Ontdek hoe wij je kunnen helpen

Wil je van tevreden klanten enthousiaste klanten maken? Wij komen graag langs om onze aanpak te bespreken.

Ontdek hoe wij je kunnen helpen

Wil je van tevreden klanten enthousiaste klanten maken? Wij komen graag langs om onze aanpak te bespreken.