Customer journey: reis langs de ervaring van je klanten
Wat zijn de ervaringen van klanten tijdens de Customer Journey? Van de oriëntatie tot de uiteindelijke aanschaf: elk contactmoment wordt gemonitord. Dit geeft jou de kans om het volledige klantproces onder de loep te nemen. Je krijgt hierdoor een goed inzicht in de onderdelen die vlekkeloos lopen en de processen die misschien nog wat bijsturing nodig hebben.
Je kunt hierdoor zowel op de korte als op de lange termijn actie ondernemen en verbeteracties doorvoeren. Dit helpt om de organisatie te laten groeien, te laten verbeteren en nieuwe inzichten te verkrijgen.
Customer journey: reis langs de ervaring van je klanten
Wat zijn de ervaringen van klanten tijdens de Customer Journey? Van de oriëntatie tot de uiteindelijke aanschaf: elk contactmoment wordt gemonitord. Dit geeft jou de kans om het volledige klantproces onder de loep te nemen.
Je krijgt hierdoor een goed inzicht in de onderdelen die vlekkeloos lopen en de processen die misschien nog wat bijsturing nodig hebben. Je kunt hierdoor zowel op de korte als op de lange termijn actie ondernemen en verbeteracties doorvoeren. Dit helpt om de organisatie te laten groeien, te laten verbeteren en nieuwe inzichten te verkrijgen.
Voordelen van onderzoek
Om verwachtingen te overtreffen wil je eerst weten wat die verwachtingen zijn. Alleen zo krijg je resultaat.
Voordelen van onderzoek
Om verwachtingen te overtreffen wil je eerst weten wat die verwachtingen zijn. Alleen zo krijg je resultaat.
Customer journey onderzoek laten uitvoeren door Viamet
Bij Viamet helpen we graag bij het uitvoeren van een customer journey onderzoek. Wij weten niet alleen de juiste vragen te stellen, we weten ook precies op welk moment én met welke frequentie het onderzoek moet worden uitgevoerd. De resultaten koppelen we direct naar je terug. Dit doen we aan de hand van online dashboards.
Je kunt hierdoor snel actie ondernemen. Elk onderzoek maken wij op maat. Wij kijken hierbij goed naar jouw bedrijf, vraagstukken en doelstellingen en denken actief met je mee. Het onderzoek wordt hierdoor efficiënt, effectief en doelgericht.
Meer weten over de customer journey meten?
Wil je meer weten over de customer journey meten? Lees dan verder op de website of neem direct contact met ons op. Via de telefoon of chat beantwoorden we graag je vragen of kunnen we een afspraak met je maken. Zo komen we graag bij je langs om onze werkwijze en wat we voor jouw business kunnen betekenen te bespreken.
Daarnaast bieden we je de optie om een gratis demo aan te vragen. Tijdens deze demo presenteren we onze werkwijze binnen een half uur én krijg je alle kans om je vragen te stellen. Zo krijg je een goed beeld van wie we zijn en wat we voor jou kunnen betekenen.
Customer journey onderzoek laten uitvoeren door Viamet
Bij Viamet helpen we graag bij het uitvoeren van een customer journey onderzoek. Wij weten niet alleen de juiste vragen te stellen, we weten ook precies op welk moment én met welke frequentie het onderzoek moet worden uitgevoerd. De resultaten koppelen we direct naar je terug. Dit doen we aan de hand van online dashboards.
Je kunt hierdoor snel actie ondernemen. Elk onderzoek maken wij op maat. Wij kijken hierbij goed naar jouw bedrijf, vraagstukken en doelstellingen en denken actief met je mee. Het onderzoek wordt hierdoor efficiënt, effectief en doelgericht.
Meer weten over de customer journey meten?
Wil je meer weten over de customer journey meten? Lees dan verder op de website of neem direct contact met ons op. Via de telefoon of chat beantwoorden we graag je vragen of kunnen we een afspraak met je maken. Zo komen we graag bij je langs om onze werkwijze en wat we voor jouw business kunnen betekenen te bespreken.
Daarnaast bieden we je de optie om een gratis demo aan te vragen. Tijdens deze demo presenteren we onze werkwijze binnen een half uur én krijg je alle kans om je vragen te stellen. Zo krijg je een goed beeld van wie we zijn en wat we voor jou kunnen betekenen.
Wat zeggen onze klanten
Door het inzicht van de NPS per klant te combineren met de financiële performance, konden wij een waardevolle link tussen de NPS en winstgevendheid van klanten leggen. Naar aanleiding van de uitslagen vind ik het altijd heel prettig om te sparren met mijn accountmanager van Viamet.
Viamet heeft ons geholpen om ons klanttevredenheidsonderzoek verder te optimaliseren. Met behulp van de overzichtelijke dashboards, filters en het ticketing systeem, kunnen we inzichten nog beter en makkelijker vertalen naar verbeteringen voor onze klanten.
Met het klantonderzoek en dashboard van Viamet, krijgen wij doorlopend waardevolle informatie om onze processen te optimaliseren en zo de klanttevredenheid te verhogen.
Met ons Customer Journey onderzoek meten wij continu de tevredenheid van onze klanten op onze processen. Op basis van de inzichten, die in het real-time dashboard naar voren kwamen, hebben wij acties ondernomen waarmee we de service voor onze klanten verder hebben verbeterd.
Het is fijn om een partner te hebben die niet alleen het onderzoek voor je uitvoert, maar ook actief meedenkt en helpt om het maximale uit de resultaten te halen.
Viamet levert niet zomaar een rapport af, maar denkt actief met ons mee om zoveel mogelijk waarde uit het medewerkers- en klanttevredenheidsonderzoek te halen.
Feedback van onze klanten wordt automatisch naar onze vestigingsleiders gestuurd, zodat het perfect opgevolgd kan worden. Overkoepelend hebben we concreet inzicht in welke actie we per regio moeten uitvoeren om onze NPS verder te verbeteren.