Groei en verbeter met feedback
van je eigen medewerkers

Met een medewerkerstevredenheidsonderzoek verzamel je feedback om medewerkers te winnen en te motiveren.

Plan een demo
Neem contact op

Medewerkerstevredenheidsonderzoek

Tevreden medewerkers zijn van groot belang voor de organisatie. Naast dat tevreden werknemers minder vaak verzuimen, blijven ze vaak langer in dienst. Dit is goed voor groei binnen de organisatie. Wanneer de sfeer op de werkvloer goed is, zitten werknemers beter in hun vel en kunnen ze klantgerichter te werk gaan.

Wil jij weten hoe het met de tevredenheid op de werkvloer gesteld is? Laat dan een professioneel medewerkerstevredenheidsonderzoek uitvoeren door ons team. Wij onderzoeken hoe tevreden de werknemers zijn en koppelen de resultaten direct naar jou terug. Je kunt aan de hand hiervan direct actie ondernemen en op bepaalde punten resultaten verder analyseren.

Medewerkers
onderzoek

Geef je medewerkers het woord. Motiveer en behoud je mensen met actiegerichte inzichten.

Lees meer

Wat levert het medewerkersonderzoek op?

Gemotiveerde medewerkers zijn minder vaak ziek en gaan verder om je klanten te helpen. Onderzoek geeft inzicht in hun motivatie nu en laat zien hoe en waar sámen aan verbetering gewerkt kan worden.

Lager verloop, minder afscheid

Minder ziek, meer plezier

Meer betrokken
medewerkers

Beter inzicht in
te nemen acties

Robin Baert

Customer Experience Manager

Groei en verbeter met Viamet

Plan een demo in, en zie de mogelijkheden

Neem contact op

Op maat gemaakt onderzoek medewerkerstevredenheid

Bij Viamet werken we niet met een standaard vragenlijst. Wij geloven namelijk dat elk bedrijf een eigen plan van aanpak nodig heeft. Wij maken daarom een op maat gemaakt onderzoek medewerkerstevredenheid in de vorm van een pulse survey.

Wij luisteren hierbij goed naar jouw wensen en doelstellingen en denken met je mee over de vragen. Wij adviseren je bovendien graag over wanneer en hoe vaak we de vragenlijsten voorleggen aan de medewerkers. Zo wil je misschien continue een vinger aan de pols houden of wil je juist eenmalig een onderzoek laten uitvoeren na een reorganisatie.

Direct een medewerkerstevredenheidsonderzoek laten uitvoeren?

Wil je direct een medewerkerstevredenheidsonderzoek laten uitvoeren? Neem dan contact met ons op via de telefoon. Wij beantwoorden graag je vragen of kunnen een afspraak met je maken. Zo komen we graag bij je langs om onze werkwijze te bespreken tijdens een persoonlijke kennismaking. Daarnaast bieden we je de optie om een demo aan te vragen.

Een demo is de ideale manier om –geheel vrijblijvend- kennis te maken met ons en de mogelijkheden die wij bieden voor jouw business. Tijdens de demo vertellen we je namelijk in slechts een half uur tijd wat we voor jou kunnen betekenen!

Actie & Advies

We onderzoeken niet voor niets. Samen zorgen we voor concrete, effectieve verbeteracties.

Lees meer
Robin Baert

Customer Experience Manager

Plan een demo

Plan een demo in, en zie de mogelijkheden

Neem contact op

Zet employee experience om in data waar je echt iets mee kan

Hoe zet je de feedback van al jouw medewerkers om in inzichten waarmee je jouw organisatie echt kunt verbeteren?

In jouw persoonlijke dashboards krijg je direct inzicht in quick wins en verbeteracties om de medewerkertevredenheid te verhogen.

Benieuwd hoe je de feedback kan analyseren?

Meer over dashboards

Wat zeggen onze klanten

Door het inzicht van de NPS per klant te combineren met de financiële performance, konden wij een waardevolle link tussen de NPS en winstgevendheid van klanten leggen. Naar aanleiding van de uitslagen vind ik het altijd heel prettig om te sparren met mijn accountmanager van Viamet.
Ilko Wiersma, SPIE Nederland

Viamet heeft ons geholpen om ons klanttevredenheidsonderzoek verder te optimaliseren. Met behulp van de overzichtelijke dashboards, filters en het ticketing systeem, kunnen we inzichten nog beter en makkelijker vertalen naar verbeteringen voor onze klanten.

Silke Lock, DEKRA

Met het klantonderzoek en dashboard van Viamet, krijgen wij doorlopend waardevolle informatie om onze processen te optimaliseren en zo de klanttevredenheid te verhogen.

Niels Haasjes, VMD Koster Verzekeringen

Met ons Customer Journey onderzoek meten wij continu de tevredenheid van onze klanten op onze processen. Op basis van de inzichten, die in het real-time dashboard naar voren kwamen, hebben wij acties ondernomen waarmee we de service voor onze klanten verder hebben verbeterd.

Lars Schlaman, dormakaba
Nicoline Valk-de Rijk
Het is fijn om een partner te hebben die niet alleen het onderzoek voor je uitvoert, maar ook actief meedenkt en helpt om het maximale uit de resultaten te halen.
Nicoline Valk-de Rijk , Daikin
Viamet levert niet zomaar een rapport af, maar denkt actief met ons mee om zoveel mogelijk waarde uit het medewerkers- en klanttevredenheidsonderzoek te halen.
Glenn Verhoef , Van Berlo

Feedback van onze klanten wordt automatisch naar onze vestigingsleiders gestuurd, zodat het perfect opgevolgd kan worden. Overkoepelend hebben we concreet inzicht in welke actie we per regio moeten uitvoeren om onze NPS verder te verbeteren.

Suzanne Bussman-Van Es, ISERO

Ontdek hoe wij je kunnen helpen

Wil je van tevreden klanten enthousiaste klanten maken? Wij komen graag langs om onze aanpak te bespreken.

Plan een demo