Plan Demo
Close the loop2021-11-29T21:45:14+00:00

Close the loop en haal maximale
waarde uit klantfeedback

Stuur continue klantfeedback automatisch naar de juiste medewerkers en verbeter het (klant)proces

Verhoog de klantbeleving door
feedback op te volgen

Manage de klantverwachting en verhoog de klantbeleving door feedback op te pakken en terug te koppelen. Voorkom irritatie en zorg eenvoudig voor meer loyale en tevreden klanten.

Meer
verbinding

Een goede follow-up met de klant zorgt voor een meer loyale en betrokken klant. Je geeft aan écht te luisteren en de klant niet als een nummer te behandelen.

Minder
irritatie

Vaak geven klanten in hun feedback aan dat ze een probleem of klacht hebben. Door continu met feedback te werken, voorkom je irritatie, omdat je direct tot actie kunt overgaan.

Betere
klantbeleving

Je krijgt inzichtelijk waar het in het (klant)proces beter kan en welke problemen structureel opgelost moeten worden om de Customer Experience verder te verhogen.

Continue
verbetering

Met Close the Loop werk je continu aan verbeteringen en til je de organisatie ook
non-stop naar een hoger niveau. Dit betekent dus ook continu meer loyale klanten!

Automatische Alertmails voor de juiste medewerkers

Het is belangrijk dat medewerkers follow-up geven aan feedback van klanten. Om het makkelijk te maken stellen we automatische Alertmails in, zodat jouw medewerkers direct op de hoogte worden gebracht van nieuwe feedback. Natuurlijk stellen we dit in op basis van welke customer service medewerker, accountmanager of CX-specialist verantwoordelijk is.

Verzeker follow-up met het Ticketsysteem

Naast de Alertmails brengen we met het Ticketsysteem structuur en duidelijkheid in jouw feedbackproces. Medewerkers kunnen op deze manier perfect bijhouden welke follow-ups open staan en welke acties zijn uitgevoerd.

Wat is Close the Loop?

“Close the Loop is het tijdig en op de juiste manier terugkoppelen, behandelen en managen van feedback.”

Korte Loop

Klanten investeren hun tijd om jou feedback te geven en het is belangrijk dat je de feedback terug kunt koppelen. Gebruik handige tools, zoals ons Ticketsysteem, om feedback van klanten automatisch bij medewerkers te krijgen.

Verbeter Loop

Problemen die structureel voorkomen hebben een negatieve impact op de klantbeleving. De klantbeleving verhogen wordt eenvoudig wanneer je inzicht hebt in welke knelpunten er in het klantproces verbeterd kunnen worden.

Robin Baert

Customer Experience Manager

Groei en verbeter met Viamet

Plan een demo in, en zie de mogelijkheden

Neem contact op

Terugkoppeling in de korte loop

Om verwachtingen te overtreffen wil je eerst weten wat die verwachtingen zijn. Alleen zo krijg je resultaat.

Verzamel automatisch klantfeedback

Stuur automatische alertmails

Beoordeel de feedback van de klant

Verzeker een goede follow-up naar de klant

Wij zorgen ervoor dat je ook echt iets met de feedback gaat doen

Het gaat niet om de resultaten van het onderzoek, maar om wat je met die resultaten doet. Viamet helpt je daarbij.

Nieuws & Insights

Nieuwe ontwikkelingen, tips & tricks en nog veel meer.

Bekijk alle artikelen

Ontdek hoe wij je kunnen helpen

Wil je van tevreden klanten enthousiaste klanten maken? Wij komen graag langs om onze aanpak te bespreken.

Neem contact op